Eyes Out Entertainment Forums  
 

Go Back   Eyes Out Entertainment Forums > Search Forums



Showing results 1 to 25 of 52
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: cotyjacobs91
Forum: The Katana 12-09-2008, 10:52 PM
Replies: 291
Views: 32,558
Posted By cotyjacobs91
Re: Mini TLaW Wannabe

Aw im missing all the fun!
Forum: The Katana 12-09-2008, 12:50 AM
Replies: 291
Views: 32,558
Posted By cotyjacobs91
Re: Mini TLaW Wannabe

i couldnt find out how to get the config inc thing right
Forum: The Katana 12-08-2008, 02:22 AM
Replies: 291
Views: 32,558
Posted By cotyjacobs91
Re: Mini TLaW Wannabe

Ok thanks i see it now.

Ha,only thing i cant seem to get is thisn ip adress every time i change ti and save it does nothing.
Forum: The Katana 12-07-2008, 11:10 PM
Replies: 291
Views: 32,558
Posted By cotyjacobs91
Re: Mini TLaW Wannabe

Im confused, when i click client it takes em to a site then i put the code in the browse thing?
Forum: The Katana 12-07-2008, 12:44 AM
Replies: 291
Views: 32,558
Posted By cotyjacobs91
Re: Mini TLaW Wannabe

Wll,i know nothing about how to make a game but if you needs some ideas i can help!=]
Forum: Families 12-04-2008, 12:35 AM
Replies: 4
Views: 780
Posted By cotyjacobs91
Re: Tokugawa

mine will be
Tokugawa Kouga, meaning Steel fang what you think.
Forum: General 12-03-2008, 10:58 PM
Replies: 10
Views: 1,578
Posted By cotyjacobs91
Re: online?

thank you svage,he might can help.
Forum: Families 12-03-2008, 10:53 PM
Replies: 4
Views: 780
Posted By cotyjacobs91
Re: Tokugawa

Yep!i wish i could change my name!
Forum: Families 12-03-2008, 10:46 PM
Replies: 4
Views: 780
Posted By cotyjacobs91
Lightbulb Tokugawa

Just wonted to say this,Tokugawa is gonna be my family name.But im going to belong to the RYUBARA clan!:-p
Forum: The Katana 11-28-2008, 04:16 PM
Replies: 57
Views: 6,926
Posted By cotyjacobs91
Re: New DND game

ummmmm whats Dnd (sorry for the dumb moment)
Forum: Plan and recruit 11-28-2008, 04:14 PM
Replies: 58
Views: 16,720
Posted By cotyjacobs91
Re: Dragon and Rose Clan/Family

=D welcome
since ur on my list click on the clan and ask to join =D
Forum: General 11-24-2008, 08:16 PM
Replies: 15
Views: 1,402
Posted By cotyjacobs91
Forum: General 11-24-2008, 04:32 PM
Replies: 15
Views: 1,402
Posted By cotyjacobs91
Re: want to know what would be kinda cool =D

lol so we might be able to use those guns then huh?
Forum: General 11-24-2008, 04:00 PM
Replies: 15
Views: 1,402
Posted By cotyjacobs91
Re: want to know what would be kinda cool =D

idk
but didnt around the time the game is set they had those weak 1 shot guns?
Forum: General 11-24-2008, 03:53 PM
Replies: 15
Views: 1,402
Posted By cotyjacobs91
Re: want to know what would be kinda cool =D

yea i know lol but just think bout it if they didnt think bout lighting them on fire
Forum: Tatsumaki 11-24-2008, 03:49 PM
Replies: 214
Sticky: Plans
Views: 46,671
Posted By cotyjacobs91
Re: Plans

wElll dylman you sound like something we need =D would you like to join ,Dragon and Rose (RYUBARA)???
Forum: General 11-24-2008, 03:34 PM
Replies: 16
Views: 1,687
Posted By cotyjacobs91
Re: Children

thats a smart idea
and if we could pay other children to help XD
Forum: General 11-24-2008, 03:32 PM
Replies: 15
Views: 1,402
Posted By cotyjacobs91
Re: want to know what would be kinda cool =D

lol o man that would be so funny
to be a merchant then like 5 super slow boats come up to u and start shooting arrows lmao
Forum: Introductions 11-13-2008, 12:14 AM
Replies: 14
Views: 1,573
Posted By cotyjacobs91
Re: Greetings Everyone

Whats up nice to meet ya
Forum: General 11-12-2008, 09:31 AM
Replies: 5
Views: 847
Posted By cotyjacobs91
Forum: General 11-11-2008, 06:06 PM
Replies: 5
Views: 847
Posted By cotyjacobs91
Re: Hey got something to ask

ok just making sure i was thinking that but was thinking well if this bandit is in this town i kill him then i get killed by guards lol even though he was wanted but thanks though
Forum: General 11-11-2008, 12:09 PM
Replies: 5
Views: 847
Posted By cotyjacobs91
Question Hey got something to ask

how are we going to do the bounty hunting say if i was in anyones town and i see my target so i kill him!would ur soldiers kill me but if i had proof of this bounty could i leave unharmed?
Forum: General 11-11-2008, 11:39 AM
Replies: 13
Views: 1,271
Posted By cotyjacobs91
Re: Tatooooooooooooos!!!

o ok i was like why would you put something like that on a topic like this lol?
Forum: General 11-10-2008, 04:39 PM
Replies: 13
Views: 1,271
Posted By cotyjacobs91
Re: Tatooooooooooooos!!!

yanqkee what are u doing?
Forum: General 11-09-2008, 09:49 AM
Replies: 13
Views: 1,271
Posted By cotyjacobs91
Re: Tatooooooooooooos!!!

yea ur right bout that one kind of
Showing results 1 to 25 of 52

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 02:22 AM.


Sponsored Links

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Advertisement System V2.6 By   Branden
Copyright 2004 - 2008, Eyes Out Entertainment
Ad Management by RedTyger